Back in business!

Hejsan fotbollsvänner!
 
Om ni scrollar ner en aning så ser ni att mitt senaste inlägg gjordes i början på säsongen 2010/2011. Det var ett tag sedan med andra ord! Det har funnits ett par faktorer som påverkat skrivandet, bland annat bristen på tid p.g.a skola etc. Nu tänkte jag köra igång och skriva igen. Inte lika frekvent som innan kanske då det troligen inte kommer hålla i längden, men jag ska iallafall försöka att skriva ett par inlägg i veckan. Allt ifrån de senaste händelserna, silly season, helgens matcher och olika spelaranalyser kommer avhandlas. Siktet är som vanligt inställt mot de brittiska öarna och Premier League där allt fokus kommer ligga.
 
Eftersom jag nu jobbar heltid räcker tiden inte till att skriva som innan men de dagar jag är ledig kommer det förhoppningsvis åtminstone ett inlägg/dag. Som kuriosa kan nämnas att jag endast skriver för att jag tycker det är kul och för att jag älskar fotboll. Är alltså inte ute efter någon personlig vinning eller liknande och vill man läsa är det såklart jättekul men man gör detta "på egen risk" och jag tänker inte tvinga någon.
 
Lets go!
/ T-Dog
 
Förresten, när kommer det en Hollywood-rulle med följande klipp i handlingen tro? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0